Hej<333

Hej!

Nu har jag ätit, så nu är jag jätte mätt. Snart ska jag ringa till Issa och kolla om hon kan sova hos mig. Nu sitter dom andra och pratar släkt "jätte kul":S. Men men jag sitter ju här så. Snart ska jag spela super nitendo (super mario) det är faktiskt kul:D. Jag har precis kollat bdb igen ingen kul har lagt upp bilder, så sitter jag vid msn och har ingen kul att prata med:/. Det är 22,8 grader varmt ute skönt!!! Fast nu är det bara 20,0 grader varmt ute men det ändå varmt;D! Nu har jag precis prov smakat det nya chokladen den heter "Sommar" det är jordgubb i den, den är jätte god;P! Men nu ska jag gå och se på tv. Jag skriver ett god natt inlägg senare;D!


Puss&Kram Mandimus<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0