Hej igen:P

Hej!

Nu har jag kommit hem från affären. Nu håller vi på och gör mat vi ska äta Tortilla wraps med köttfärs röra. Mmmmm! Nu sitter dom andra och pratar jobb och mopeder, jag sitter här jag har lite tråkigt men eftersom jag inte har skrivit på länge då tänkte jag då kan jag skriva lite i bloggen:). Sen kanske Issa kommer tillbaka och sover hos mig, fast vi vet inte än, hon är i hennes sommar stuga och träffar sin mormor Marianne och hennes mormors mans barn jag vet inte riktigt vad hon heter:P. Nu har jag precis varit inne och kollat lite på bdb och lagt upp några bilder, lite ego bilder;P. Men nu ska jag äta så jag skriver lite senare.



Puss&Kram Mandimus<333 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0