God natt<333

Hej allihopa!

Nu har jag duschat, jätte skönt. Nu är jag rätt så trött men jag lägger mig nog inte än på ett tag, för jag har ju SOMMAR LOV!!! Det är jätte skönt att inte behöva gå upp så tidigt fast ibland händer det att jag går upp typ vid 8.00. Men det händer sällan;D. I morgon vet jag inte vad jag ska göra det blir väl att sitta här hela dagen hehe skoja bara lite men det blir nog att jag sitter här en stund på morgonen. Nu ska jag nog spela lite super mario spel med mamma. Sen ska jag väl strax lägga mig. Nu har jag inget specielt att skriva om så jag skriver lite om vad jag ska göra på midsommarafton. Jag ska fira midsommar med mamma och några andra kompisar som heter Claudia, Casandra, Silvia, Pera och silvias mamma och pappa jag vet inte riktigt vad dom heter hehe;D. Vi ska grilla och spela kubb och bada i poolen om det inte inte regnar och så ska vi hoppa  lite studsmatta tror jag inte föräldrarna utan vi barn;). Sen ser vi väl lite på tv vi barn som blir lite trötta på kvällen sådär dom brukar villa se på bollibompa kl 6 som dom flesta 6 och 7 åringar vill kanske inte 7 åringar men 6 åringar iaf. Sen ska väl jag och mamma gå hem och äta lite gott gott som t.ex chips och dricka lite mer läsk;). Det är midsommarens fel om jag inte kommer i mina kläder på lördagen hehe;D. På lördagen kommer jag att vara helt slut trött och när jag blir trött kan jag bli riktigt tjurig men det blir jag nog inte då, tror jag? Det här blir nog mitt längsta inlägg hittills:D. Det är faktiskt lite roligt men jag lovar ngn mer gång kommer jag nog skriva så här mycket. Det är kul att skriva tycker jag ibland iaf... ibland får jag skriv lust då är det perfekt att ha en blogg att sriva på för på den kan man skriva om vad man har gjort och vad man ska göra och massor av andra saker:P. Jag har inte skrivit på länge för jag har inte haft tid och så har jag faktiskt... det ska jag erkänna jag har faktiskt glömt bort den lite:O. Men nu har jag iinget mer att skriva, det kommer mera i morgon. Godnatt allihopa.


Puss&Kram Mandimus<333


Kommentarer
Postat av: Tss , du vet vem :D<3

mkt du skrev , men du skriver aldrig längre , fan va du är bra :D<3



pusshej ♥

2010-03-24 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0